Меню Закрити

В “Електротрансі” не вистачає водіїв. Яку зарплату їм пропонують.

Дефіцит водіїв тролейбусів на підприємстві – 30-35 працівників.

За останні півтора року їхня середня зарплата зросла на понад три тисячі гривень.

Комунальному підприємству “Електротранс”, яке є оператором тролейбусної системи Хмельницького, не вистачає водіїв. І це попри те, що зарплати на підприємстві є вищими, аніж середня у Хмельницькій області. Підприємство бере працівників без досвіду роботи та навчає їх, проте це не дуже приваблює хмельничан.

Водії тролейбусів – це єдина категорія працівників, яких не вистачає “Електротрансу”. Про це журналістам vsim.ua розповів директор комунального підприємства Віктор Паламарчук. За його словами, зараз підприємство потребує 30-35 водіїв. Якщо їх знайдуть, можна буде збільшити кількість тролейбусів, які працюють у місті, до 92-95 одиниць.

Як розповів Віктор Паламарчук, середня зарплата на підприємстві складає 13 500 гривень. Для порівняння, середня зарплата у Хмельницькій області – 10 316 гривень станом на жовтень цього року. Директор “Електротрансу” також розповів, що водіям, яких тільки-но взяли на роботу, платять 11 500 гривень. Це за умови виконання норми годин.

Людям, які не мають прав на керування тролейбусом, пропонують пройти навчання. Умов дві – вік від 21 до 45 років та відповідний стан здоров’я. Навчання безкоштовне та триває 5,5 місяця. Розпочинають курси тоді, коли набереться щонайменше 12 людей. Віктор Паламарчук розповів, що зараз навчатися на курсах хочуть 7 людей.

Набирати на курси зараз важко, оскільки Центр зайнятості не виплачує стипендії. Проте такі стипендії у розмірі півтора-двох тисяч гривень готове виплачувати підприємство. За бажанням “Електротранс” може надати місце в гуртожитку.

У липні 2019 року ми вже розповідали вам про ситуацію з кадрами в “Електротрансі”. Порівняємо ситуацію тоді та зараз.

Дефіцит водіїв:
липень 2019 року – 49
грудень 2020 року – 30-35

зарплата без досвіду роботи:
липень 2019 року – 7 026
грудень 2020 року – 11 500

середня зарплата:
липень 2019 року – 10 103
грудень 2020 року – 13 500

кількість тролейбусів, придатних до перевезення пасажирів:
липень 2019 року – 82
грудень 2020 року – 92-95

Як бачимо, за півтора року підприємству вдалося зменшити дефіцит водіїв та збільшити їм зарплату. За цей же час зросла й кількість справних тролейбусів. Додамо також, що на розгляд депутатів міської винесли програму розвитку електротранспорту на 2021-2025 роки. Згідно з нею “Електротранс” хоче оновити парк тролейбусів, знизити енергоспоживання та замінити застарілі підстанції. На все це підприємство просило понад 2,028 мільярда гривень. Проте після розгляду виконавчим комітетом програма “схудла” до 1,901 мільярда. Далі програму має розглянути міська рада.

Посилання на джерело: https://vsim.ua/DTP/elektrotransu-ne-vistachae-vodiyiv-yaku-zarplatu-yim-proponuyut-11180093.html?post_login_modal=1