Впровадження електронного квитка у Хмельницькому розпочнуть в кінці серпня – на початку вересня цього року. Наразі уже всі 90 тролейбусів, які виходять на маршрут, обладнанні валідаторами. Залишилося лише їх протестувати, каже директор комунального підприємства “Електротранс” Віктор Паламарчук.
Також у Хмельницькому уже 19500 електронних квитків для проїзду в громадському транспорті отримали пільговики. Про це сказав начальник управління праці та соціального захисту Хмельницької міської ради Словян Воронецький.
За його словами, основна функція е-квитка – підрахунок пільгових пасажирів у транспорті.
За словами начальника управління праці та соцзахисту Хмельницької міськради Словяна Воронецького, в Хмельницькому зареєстровано 65 тисяч пільговиків.
“Усі вони можуть їхати за цим квитком в тролейбусах, автобусах і приватних мікроавтобусах, які здійснюють перевезення по місту. Це безтерміновий електронний квиток. Ми виготовили на сьогодні вже 45 тисяч таких карток, додатково ще ця фірма, що впроваджує електронний квиток, має виготовити ще 20 тисяч. Плануємо, що усі ці е-квитки ми видамо найближчим часом”,- каже посадовець.
За словами директора комунального підприємства “Електротранс” Віктора Паламарчука, якщо все буде добре, то у серпні- вересні вони почнуть працювати в так званому тестовому режимі. Управління праці та соцзахисту усім пільговикам до того часу видасть картки, і ті уже ними підтверджуватимуть своє право на пільговий проїзд, додає Паламарчук.
Заступник Хмельницького міського голови Андрій Бондаренко розповідає, користування е-квитком дасть чіткий облік пільгових категорій громадян.
“Оця невпорядкованість пільгових перевезень стримує і не дає розвиватися міському транспорту. Держава приймає закони, перекидає ці видатки на місцеві бюджети, хоча це абсолютно не конституційний спосіб. Якщо держава навантажує якісь видатки на місцеві бюджети, на органи місцевого самоврядування, вона повинна давати субвенції. А їх сьогодні не має”, – каже Бондаренко.
За словами Андрія Бондаренка, на встановлення валідаторів грошей з міського бюджету не брали. Усе здійснюється за кошти інвестора – і встановлення валідаторів, і випуск карток. Інвестор буде брати відсоток з продажу квитків і таким чином покриватиме протягом декількох років свої витрати, які він поніс.
Джерело: https://suspilne.media/43988-z-veresna-u-hmelnickomu-transporti-planuut-naresti-zapustiti-e-kvitok/